V marci sme si zaplatili dovolenkový pobyt v Tunise na ostrove Djerba pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa vo veku 3 roky. Vzhľadom na zásadné nedodržanie dohodnutých ...
Chcela by som sa podelit o neprijemných skúsenostiach s CK SUNNY DAYS - pobočka Bratislava, sídlo centrály v Prahe.
V marci 2005 sme si zaplatili dovolenkový pobyt v Tunise na ostrove Djerba v čase od 17.06.2005 do 27.06.2005, hotel HELLIOS Sunny Club pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa vo veku 3 roky.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Vzhľadom na zásadné nedodržanie dohodnutých zmluvných podmienok CK SUNNY DAYS, chcem potencionálnych klientov varovať o nesérioznosti menovanej CK najmä z nasledovných dôvodov:
- plánovaný odlet z Bratislavy na ostrov Djerba bol z letiska M.R.Štefánika v Bratislave. Deň pred odletom sme boli informovaní , že vznikli komplikácie a náš odlet bude presunutý z letiska v Bratislave na letisko v Brne. Rovnako nás spomínaná pracovníčka uistila, že všetky ostatné podmienky zmluvy budú dodržané.
- po príchode na letisko v Brne nám boli bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia zo strany zástupcov CK odovzdané vodičmi autobusu !!! Vouchery, na ktorých bola vyznačená zmena nami objednaného a zaplateného hotela HELLIOS Sunny Club **** na hotel Calimera Yati Beach ***. Vzhľadom na to, že vodiči autobusu mali vouchery všetkých klientov CK, ktorí dňa 17.06.2005 cestovali na ostrov Djerba k dispozícii už v Bratislave, je zrejmé, že ešte pred našim odchodom z Bratislavy CK si bola vedomá skutočnosti, že došlo k zmene hotela a žiadny zo zodpovedných pracovníkov CK nepovažoval za nutné informovať nás, že k uvedenej zmene došlo. Tento prístup zo strany CK považujeme za krajne neprofesionálny a v rozpore s dobrými mravmi.
- zmenu hotela z kategórie **** na kategóriu *** vnímame ako prejav absolútnej neúcty ku klientovi a hrubé porušenie podmienok zmluvy zo strany CK.
- hotel HELLIOS Sunny Club sme si vybrali na základe hodnotenia prezentovaného v katalógu danej CK, nakoľko ponúkal pokojnú rodinnú atmosféru, menšiu ubytovaciu kapacitu, slovensky resp. česky hovoriaceho animátora, detský klub, TV so satelitným príjmom na izbe a pod., čo boli hlavné rozhodovacie kritériá pri výbere letnej dovolenky, nakoľko sme cestovali s malým dieťaťom. Hotel Calimera Yati Beach však žiadne z uvedených charakteristík nespĺňal, naopak išlo o podstatne menej komfortne vybavené zariadenie, s veľkou ubytovacou kapacitou ale predovšetkým s hlučnou nočnou hudbou.
- česky hovoriaca animátorka CK, ktorá sa márne snažila o poskytovanie profesionálnych služieb, ale iba pre deti od 4 rokov, bola absolútne neschopná, čo potvrdila aj svojim predčasným odchodom z letoviska.
- letecká preprava z Djerby do Bratislavy rovnako nebola v súlade s dohodnutými podmienkami, nakoľko sme leteli s medzipristátím v Prahe, čím sa predpokladaná doba prepravy predĺžila takmer o 3 hodiny.
Dovolenkový pobyt s CK Sunny days bol pre všetkých klientov ubytovaných v hoteli Calimera Yati Beach nanajvýš stresujúci - v uvedenom termíne nás bolo 35 klientov zo Slovenska aj Česka - a preto už z miesta pobytu sme sa snažili spojiť s centrálou CK v Prahe - podali sme hromadnú reklamáciu - prostredníctvom e-mailu. Po prílete do Bratislavy sme opätovne reklamovali poskytnuté služby - čakáme na vyjadrenie CK - prípadné ospravedlnenie, ktoré aspoň čiastočne zmierni našu psychickú ujmu a nenaplnenie našich dovolenkových očakávaní.
D.Z.