SME
Nedeľa, 24. január, 2021 | Meniny má TimotejKrížovkyKrížovky
*OD NAŠEJ ONLINE ČITATEĽKY*

Nepríjemné skúsenosti s CK SUNNY DAYS

V marci sme si zaplatili dovolenkový pobyt v Tunise na ostrove Djerba pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa vo veku 3 roky. Vzhľadom na zásadné nedodržanie dohodnutých ...


Chcela by som sa podelit o neprijemných skúsenostiach s CK SUNNY DAYS -  pobočka Bratislava, sídlo centrály v Prahe.
V marci 2005 sme si zaplatili dovolenkový pobyt v Tunise na ostrove Djerba v čase od 17.06.2005 do 27.06.2005, hotel HELLIOS Sunny Club pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa vo veku 3 roky.

Vzhľadom na zásadné nedodržanie dohodnutých zmluvných podmienok CK SUNNY DAYS, chcem potencionálnych klientov varovať o nesérioznosti menovanej CK najmä z nasledovných dôvodov:

- plánovaný odlet z Bratislavy na ostrov Djerba bol z letiska M.R.Štefánika v Bratislave. Deň pred odletom sme boli informovaní , že vznikli komplikácie a náš odlet bude presunutý z letiska v Bratislave na letisko v Brne. Rovnako nás spomínaná pracovníčka uistila, že všetky ostatné podmienky zmluvy budú dodržané.

Skryť Vypnúť reklamu

- po príchode na letisko v Brne nám boli bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia zo strany zástupcov CK odovzdané vodičmi autobusu !!! Vouchery, na ktorých bola vyznačená zmena nami objednaného a zaplateného hotela HELLIOS Sunny Club **** na hotel Calimera Yati Beach ***. Vzhľadom na to, že vodiči autobusu mali vouchery všetkých klientov CK, ktorí dňa 17.06.2005 cestovali na ostrov Djerba k dispozícii už v Bratislave,  je zrejmé, že ešte pred našim odchodom z Bratislavy CK si bola vedomá skutočnosti, že došlo k zmene hotela a žiadny zo zodpovedných pracovníkov CK nepovažoval za nutné informovať nás, že k uvedenej zmene došlo. Tento prístup zo strany CK považujeme za krajne neprofesionálny a v rozpore s dobrými mravmi.

-  zmenu hotela z kategórie **** na kategóriu *** vnímame ako prejav absolútnej neúcty ku klientovi a hrubé porušenie podmienok zmluvy zo strany CK.

Skryť Vypnúť reklamu

- hotel HELLIOS Sunny Club sme si vybrali na základe hodnotenia prezentovaného v katalógu danej CK, nakoľko ponúkal pokojnú rodinnú atmosféru, menšiu ubytovaciu kapacitu, slovensky resp. česky hovoriaceho animátora, detský klub, TV so satelitným príjmom na izbe a pod., čo boli hlavné rozhodovacie kritériá pri výbere letnej dovolenky, nakoľko sme cestovali s malým dieťaťom. Hotel Calimera Yati Beach však žiadne z uvedených charakteristík nespĺňal, naopak išlo o podstatne menej komfortne vybavené zariadenie, s veľkou ubytovacou kapacitou ale predovšetkým s hlučnou nočnou hudbou.

-  česky hovoriaca animátorka CK, ktorá sa márne snažila o poskytovanie profesionálnych služieb, ale iba pre deti od 4 rokov, bola absolútne neschopná, čo potvrdila aj svojim predčasným odchodom z letoviska.

Skryť Vypnúť reklamu

- letecká preprava z Djerby do Bratislavy rovnako nebola v súlade s dohodnutými podmienkami, nakoľko sme leteli s medzipristátím v Prahe, čím sa predpokladaná doba prepravy predĺžila takmer o 3 hodiny.

Dovolenkový pobyt s CK Sunny days bol pre všetkých klientov ubytovaných v hoteli Calimera Yati Beach nanajvýš stresujúci -  v uvedenom termíne nás bolo 35 klientov zo Slovenska aj Česka - a preto už z miesta pobytu sme sa snažili spojiť s centrálou CK v Prahe - podali sme hromadnú reklamáciu -  prostredníctvom e-mailu. Po prílete do Bratislavy sme opätovne reklamovali poskytnuté služby - čakáme na vyjadrenie CK - prípadné ospravedlnenie, ktoré aspoň čiastočne zmierni našu psychickú ujmu a nenaplnenie našich dovolenkových očakávaní.

Skryť Vypnúť reklamu

D.Z.

 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 39 225
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 37 451
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 345
  4. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 10 204
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 991
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 932
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 205
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 917
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 717
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 605
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu