POČET KLIENTOV DOSIAHOL ZA PRVÝ ŠTVRŤROK 14 000, ČO PREDSTAVUJE MEDZIROČNÉ ZVÝŠENIE O VIAC AKO 35 %

CK Limba dosiahla v prvom kvartáli obrat 25 mil. Sk

BRATISLAVA 11. mája (SITA) - Cestovná kancelária (CK) Limba, s.r.o. Bratislava dosiahla v prvom kvartáli tohto roka obrat na úrovni 25 mil. Sk, čo predstavuje medziročný nárast o 40 %. Podiel internetových ...

BRATISLAVA 11. mája (SITA) - Cestovná kancelária (CK) Limba, s.r.o. Bratislava dosiahla v prvom kvartáli tohto roka obrat na úrovni 25 mil. Sk, čo predstavuje medziročný nárast o 40 %. Podiel internetových objednávok na obrate tvoril 82 %. Počet klientov dosiahol za prvý štvrťrok 14 000, čo predstavuje medziročné zvýšenie o viac ako 35 %. "Výsledky v prvom štvrťroku tohto roka nadviazali na výborný záver minulého roka," povedal pre agentúru SITA konateľ firmy Tomáš Hasala. Najvyšší nárast zaznamenali klienti z Maďarska a Poľska. "Je však potešiteľné, že sa stabilizovala slovenská a česká klientela," konštatoval T. Hasala.

Vysoký nárast zákazníkov zaznamenáva aj dcérska firma v ČR, ktorá sa od roku 2003 špecializuje na ponuku ubytovania v ČR. "V roku 2005 plánuje dcérska spoločnosť prekonať hranicu 10 tis. klientov, pričom najviac záujemcov eviduje z ČR, Poľska a Nemecka," uviedol konateľ firmy. Firma podľa T. Hasalu zvažuje vytvorenie novej dcérskej firmy v Maďarsku. Inou možnosťou je podľa neho realizovať maďarské rezervácie z bratislavskej centrály. "V rámci plánovanej stredoeurópskej expanzie tiež firma intenzívne zvažuje aktivity v Poľsku," dodal T. Hasala. V lete CK Limba pripravuje pre svojich zákazníkov aj ponuku ubytovania v Chorvátsku.

CK Limba v roku 2004 rozšírila ponuku ubytovacích kapacít aj o zariadenia v Maďarsku, kde počet ponúkaných zariadení stúpol na 200, pričom do konca tohto roka by mala ponúkať až 500 zariadení. Na Slovensku a v ČR ponúka firma ubytovanie v takmer 3 000 objektoch. "V Bratislave a Jihlave zamestnávame celkovo 25 ľudí," podotkol T. Hasala.

CK Limba sa zaraďuje k popredným organizátorom v domácom cestovnom ruchu a špecializuje sa aj na pobyty zahraničných turistov na Slovensku. Zameriava sa na individuálnu turistiku a jej klientelu tvoria najmä rodiny.


Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  8. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  9. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 13 966
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 733
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 237
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 538
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 896
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 453
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 343
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 160
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 785
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 724