Preskúmajte skryté krásy Európy

Hashtag MyWonderfulEurope a komunikačná kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo“ má motivovať ľudí, aby objavovali skryté miesta kontinentu.

Jednou z atraktívnych európskych destinácií sa môže stať aj Banská Štiavnica a jej Kalvária.(Zdroj: flickr/cc/cerkala)

V Európe je veľa turisticky atraktívnych miest, ktoré obyvatelia iných krajín vôbec nepoznajú. Európska komisia preto začiatkom júna rozbehla  kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo.“

Vďaka  hashtagu #MyWonderfulEurope môžu ľudia na sociálnych sieťach zdieľať svoje obľúbené destinácie a predstaviť ich tak iným, ktorí o nich nevedia.

Vzájomne sa tak majú inšpirovať na návštevy rozmanitých destinácií.

Mapa zázrakov

Webová stránka kampane obsahuje aplikáciu s Mapou zázrakov. Umožňuje označovať, zdieľať a popisovať čo videli a zažili na cestách po Európe. Prispievatelia môžu inšpirovať iných a tiež vyhrať lístky na cestu vlakom po Európe.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Pozrite si 10 najlepších pamiatok na Slovensku

Fotografie destinácií sú zaradené do štyroch kategórií: „Nájdi svoj obľúbenú farbu“, „Európa je vaše kráľovstvo“, „Nikdy sa necítite byť osamote“ a „Úžasná krása“.

V ďalšej fáze kampane sa z príspevkov vyberú najzaujímavejšie a spustí sa sedemtýždenná Hra zázrakov. Cieľom bude uhádnuť presnú polohu, odkiaľ pochádzajú fotografie "zázračných" miest v Európe.

Každý týždeň najlepší hráč získa cestovného sprievodcu po Európe.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Polovica z nás strávi dovolenku na Slovensku

Podpora cestovateľských tipov

Cieľom kampane je okrem výberu zaujímavých cestovateľských tipov podporiť v rámci Európy cestovný ruch. V roku 2014 dosiahol jeho prínos viac ako 1,6 bilióna EUR (asi 10 % celkového HDP EÚ). Cestovný ruch v EÚ priamo alebo nepriamo zamestnáva asi 25 miliónov ľudí.

Podľa štatistík Európania dávajú čoraz viac prednosť destináciám na iných kontinentoch. Preto chce Európska komisia zachovať postavenie Európy ako hlavnej destinácie a zároveň maximalizovať prínos odvetvia k hospodárskemu rastu a zamestnanosti.

Kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolobeží aj na Facebooku a na Twitteri pomocou hashtagu: #MyWonderfulEurope.

 

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  8. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  2. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  3. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  4. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  5. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  6. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  7. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Mladí vodiči preferujú čoraz silnejšie autá
  10. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 14 026
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 9 730
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 288
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 546
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 2 912
  6. Moskva alebo Petrohrad? 2 410
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 2 313
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 2 125
  9. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 786
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 1 694