Preskúmajte skryté krásy Európy

Hashtag MyWonderfulEurope a komunikačná kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo“ má motivovať ľudí, aby objavovali skryté miesta kontinentu.

Jednou z atraktívnych európskych destinácií sa môže stať aj Banská Štiavnica a jej Kalvária.(Zdroj: flickr/cc/cerkala)

V Európe je veľa turisticky atraktívnych miest, ktoré obyvatelia iných krajín vôbec nepoznajú. Európska komisia preto začiatkom júna rozbehla  kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo.“

Vďaka  hashtagu #MyWonderfulEurope môžu ľudia na sociálnych sieťach zdieľať svoje obľúbené destinácie a predstaviť ich tak iným, ktorí o nich nevedia.

Vzájomne sa tak majú inšpirovať na návštevy rozmanitých destinácií.

Článok pokračuje pod video reklamou

Mapa zázrakov

Webová stránka kampane obsahuje aplikáciu s Mapou zázrakov. Umožňuje označovať, zdieľať a popisovať čo videli a zažili na cestách po Európe. Prispievatelia môžu inšpirovať iných a tiež vyhrať lístky na cestu vlakom po Európe.

Prečítajte si tiež: Pozrite si 10 najlepších pamiatok na Slovensku

Fotografie destinácií sú zaradené do štyroch kategórií: „Nájdi svoj obľúbenú farbu“, „Európa je vaše kráľovstvo“, „Nikdy sa necítite byť osamote“ a „Úžasná krása“.

V ďalšej fáze kampane sa z príspevkov vyberú najzaujímavejšie a spustí sa sedemtýždenná Hra zázrakov. Cieľom bude uhádnuť presnú polohu, odkiaľ pochádzajú fotografie "zázračných" miest v Európe.

Každý týždeň najlepší hráč získa cestovného sprievodcu po Európe.

Prečítajte si tiež: Polovica z nás strávi dovolenku na Slovensku

Podpora cestovateľských tipov

Cieľom kampane je okrem výberu zaujímavých cestovateľských tipov podporiť v rámci Európy cestovný ruch. V roku 2014 dosiahol jeho prínos viac ako 1,6 bilióna EUR (asi 10 % celkového HDP EÚ). Cestovný ruch v EÚ priamo alebo nepriamo zamestnáva asi 25 miliónov ľudí.

Podľa štatistík Európania dávajú čoraz viac prednosť destináciám na iných kontinentoch. Preto chce Európska komisia zachovať postavenie Európy ako hlavnej destinácie a zároveň maximalizovať prínos odvetvia k hospodárskemu rastu a zamestnanosti.

Kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolobeží aj na Facebooku a na Twitteri pomocou hashtagu: #MyWonderfulEurope.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  9. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  10. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  1. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  2. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  3. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  4. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  5. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  6. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  7. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  8. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  9. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 16 702
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 975
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 482
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 718
  5. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 593
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 8 505
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 179
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 5 938
  9. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 5 213
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 940