Preskúmajte skryté krásy Európy

Hashtag MyWonderfulEurope a komunikačná kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo“ má motivovať ľudí, aby objavovali skryté miesta kontinentu.

Jednou z atraktívnych európskych destinácií sa môže stať aj Banská Štiavnica a jej Kalvária.(Zdroj: flickr/cc/cerkala)

V Európe je veľa turisticky atraktívnych miest, ktoré obyvatelia iných krajín vôbec nepoznajú. Európska komisia preto začiatkom júna rozbehla  kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo.“

Vďaka  hashtagu #MyWonderfulEurope môžu ľudia na sociálnych sieťach zdieľať svoje obľúbené destinácie a predstaviť ich tak iným, ktorí o nich nevedia.

Vzájomne sa tak majú inšpirovať na návštevy rozmanitých destinácií.

Mapa zázrakov

Webová stránka kampane obsahuje aplikáciu s Mapou zázrakov. Umožňuje označovať, zdieľať a popisovať čo videli a zažili na cestách po Európe. Prispievatelia môžu inšpirovať iných a tiež vyhrať lístky na cestu vlakom po Európe.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Pozrite si 10 najlepších pamiatok na Slovensku

Fotografie destinácií sú zaradené do štyroch kategórií: „Nájdi svoj obľúbenú farbu“, „Európa je vaše kráľovstvo“, „Nikdy sa necítite byť osamote“ a „Úžasná krása“.

V ďalšej fáze kampane sa z príspevkov vyberú najzaujímavejšie a spustí sa sedemtýždenná Hra zázrakov. Cieľom bude uhádnuť presnú polohu, odkiaľ pochádzajú fotografie "zázračných" miest v Európe.

Každý týždeň najlepší hráč získa cestovného sprievodcu po Európe.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Polovica z nás strávi dovolenku na Slovensku

Podpora cestovateľských tipov

Cieľom kampane je okrem výberu zaujímavých cestovateľských tipov podporiť v rámci Európy cestovný ruch. V roku 2014 dosiahol jeho prínos viac ako 1,6 bilióna EUR (asi 10 % celkového HDP EÚ). Cestovný ruch v EÚ priamo alebo nepriamo zamestnáva asi 25 miliónov ľudí.

Podľa štatistík Európania dávajú čoraz viac prednosť destináciám na iných kontinentoch. Preto chce Európska komisia zachovať postavenie Európy ako hlavnej destinácie a zároveň maximalizovať prínos odvetvia k hospodárskemu rastu a zamestnanosti.

Kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolobeží aj na Facebooku a na Twitteri pomocou hashtagu: #MyWonderfulEurope.

 

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 423
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 9 064
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 8 862
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 700
  5. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 958
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 809
  7. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 694
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 674
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 411
  10. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 375