Preskúmajte skryté krásy Európy

Hashtag MyWonderfulEurope a komunikačná kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo“ má motivovať ľudí, aby objavovali skryté miesta kontinentu.

Jednou z atraktívnych európskych destinácií sa môže stať aj Banská Štiavnica a jej Kalvária.(Zdroj: flickr/cc/cerkala)

V Európe je veľa turisticky atraktívnych miest, ktoré obyvatelia iných krajín vôbec nepoznajú. Európska komisia preto začiatkom júna rozbehla  kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolo.“

Vďaka  hashtagu #MyWonderfulEurope môžu ľudia na sociálnych sieťach zdieľať svoje obľúbené destinácie a predstaviť ich tak iným, ktorí o nich nevedia.

Vzájomne sa tak majú inšpirovať na návštevy rozmanitých destinácií.

Článok pokračuje pod video reklamou

Mapa zázrakov

Webová stránka kampane obsahuje aplikáciu s Mapou zázrakov. Umožňuje označovať, zdieľať a popisovať čo videli a zažili na cestách po Európe. Prispievatelia môžu inšpirovať iných a tiež vyhrať lístky na cestu vlakom po Európe.

Prečítajte si tiež: Pozrite si 10 najlepších pamiatok na Slovensku

Fotografie destinácií sú zaradené do štyroch kategórií: „Nájdi svoj obľúbenú farbu“, „Európa je vaše kráľovstvo“, „Nikdy sa necítite byť osamote“ a „Úžasná krása“.

V ďalšej fáze kampane sa z príspevkov vyberú najzaujímavejšie a spustí sa sedemtýždenná Hra zázrakov. Cieľom bude uhádnuť presnú polohu, odkiaľ pochádzajú fotografie "zázračných" miest v Európe.

Každý týždeň najlepší hráč získa cestovného sprievodcu po Európe.

Prečítajte si tiež: Polovica z nás strávi dovolenku na Slovensku

Podpora cestovateľských tipov

Cieľom kampane je okrem výberu zaujímavých cestovateľských tipov podporiť v rámci Európy cestovný ruch. V roku 2014 dosiahol jeho prínos viac ako 1,6 bilióna EUR (asi 10 % celkového HDP EÚ). Cestovný ruch v EÚ priamo alebo nepriamo zamestnáva asi 25 miliónov ľudí.

Podľa štatistík Európania dávajú čoraz viac prednosť destináciám na iných kontinentoch. Preto chce Európska komisia zachovať postavenie Európy ako hlavnej destinácie a zároveň maximalizovať prínos odvetvia k hospodárskemu rastu a zamestnanosti.

Kampaň „Európa. Zázraky sú všade naokolobeží aj na Facebooku a na Twitteri pomocou hashtagu: #MyWonderfulEurope.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 082
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 305
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 522
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 257
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 754
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 386
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 042
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 515
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 815
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 679