"View from above" ukazuje 18 atraktívnych destinácií

Najnovšia séria krátkych filmov nasnímaných pomocou dronov ponúka netradičné pohľady na najatraktívnejšie turistické destinácie na svete.

Zábery vznikali pomocou dronov Phantom 3 professional.(Zdroj: flickr/cc/Eric Gravengaard)

Projekt View from above ukazuje netradičné pohľady z leteckej perspektívy na dve desiatky krajín a miest na svete. Sponzorom projektu boli letecká spoločnosť Emirates a výrobca lietadiel Boeing. Zábery však vznikali pomocou dronov, malých bezpilotných vrtuľníkov. Vďaka tomu sa GoPro kamery dokázali bez problémov dostať na inak neprístupné miesta, kde drony dokázali dokonale manévrovať.

V rámci projektu View from above môžete navštíviť sídla oboch spoločností - Dubaj v Spojených arabských emirátoch a Seattle v štáte Washington v Spojených štátoch amerických, ale tiež Grécko, Nemecko či Nórsko

Článok pokračuje pod video reklamou

"Krásne filmy vyrobené pre tento projekt ponúkajú nielen iný pohľad na destinácie, kam lietame, ale tiež ukazujú, ako sa dajú tvorivo využívať inovatívne technológie pri výrobe dramatických záberov. Veríme, že  ľudí tieto unikátne filmy inšpirujú," povedal Boutros Boutros, viceprezident Emirates pre marketing.

Projekt View from above atraktívnym spôsobom predstavuje napríklad Vietnam, Maldivy, Seychely Japonsko, Nový Zéland či Rio de Janeiro. V Dubaji môžete úplne zblízka spoznať Burj Khalifa, Dubaj Marinu či Hotel Atlantis. Austrálske Sydney sa predstavuje nočnou panorámou a jachtárskymi pretekmi na pozadí s Harbour Bridge, Maldivy prekrásnymi  prírodnými krásami a Taliansko historickými pamiatkami a malebnými vinicami.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 982
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 841
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 078
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 578
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 106
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 996
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 546
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 336
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 775