Takto ohuruje turistov hudba, svetlo a tieň

Videomapping láka do Prahy, Karlových Varov aj do Békešskej župy v Maďarsku.

Svetelná show vytvára po zotmení atraktívnu atmosféru.(Zdroj: flickr/cc/judy dean)

Videomapping zvyšuje turistickú atraktivitu rôznych budov či destinácií na celom svete. Pohybujúca sa animácia využíva tvar a obrysy budov či predmetov a vďaka špeciálnemu softwaru a hudobným efektom zažívate skúsenosť iného vnímania priestoru. Len ťažko rozlíšite, čo je iba svetelná projekcia, a čo sú reálne existujúce detaily budovy. 

Videoprojekcie a svetelné show na rôznych historických budovách obrazovým jazykom rozprávajú rôzne príbehy a stali sa už bežnou súčasťou marketingu aj v turisticky menej vychytených destináciách. Videomapping má úspech v kaštieli Vásárhelyi-Bréda pri malej dedine Lőkösháza na maďarsko-rumunských hraniciach.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ponúkame aj niekoľko ďalších zaujímavých videoprojekcií. 

 

 

V USA sa vianočnej svetelnej výzdobe venuje aj televízna reality show.

 

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  3. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  4. Dva rekordy na druhý pokus
  5. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  6. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  7. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  8. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  9. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  10. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  1. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  2. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  3. Company´s autumn in the High Tatras
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  5. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  6. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  7. Dva rekordy na druhý pokus
  8. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  9. Objednali ste sa už u zubára? Preventívne ...
  10. Virtuálne sídlo v Bratislave
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 953
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 15 516
  3. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 995
  4. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 9 850
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 763
  6. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 460
  7. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 615
  8. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 483
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 908
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 6 155