SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

SACR predstaví turistické atrakcie Slovenska na veľtrhu v holandskom Utrechte

Bratislava 4. januára (TASR) - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), hotelová sieť Sorea a agentúra HEPEX ako vydavateľ publikácie o ubytovacích ...

Bratislava 4. januára (TASR) - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), hotelová sieť Sorea a agentúra HEPEX ako vydavateľ publikácie o ubytovacích zariadeniach budú od 8. do 13. januára tohto roka prezentovať na ploche 30 štvorcových metrov turistické atrakcie SR na 22. medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu (CR) Vakantiebeurs v holandskom meste Utrecht.

Ako uviedla garantka prezentácie Slovenska na veľtrhu Andrea Zsigová zo SACR, na veľtrhu, zameranom na kempingovú a karavaningovú turistiku, sa SR zúčastňuje síce iba posledné roky, ale so záujmom zahraničných partnerov. Tí sú zvedaví na lokality, najmä v Tatrách a pri veľkých mestách, kde sa nachádzajú nielen tradičné ubytovacie zariadenia, ale najmä kempingy. Informujú sa o servise, ktorý poskytujú, a ako môžu v nich dovolenkári prežívať voľný čas. O Holanďanoch sa navyše traduje, že v rámci starého kontinentu dávajú prednosť karavanovej turistike, a preto cieľavedome na veľtrhu Vakantiebeurs sondujú nové turistické trasy v menej známych krajinách vrátane Slovenska.

Skryť Vypnúť reklamu

Svojou koncepciou má veľtrh osloviť odborníkov i širokú verejnosť. Okrem pracovníkov cestovných kancelárií, touroperátorov, ubytovacích a stravovacích zariadení sa každoročne na veľtrhu zídu aj predstavitelia obcí a miest, ktoré majú v ponuke pre návštevníkov turistické zaujímavosti a národné špeciality.

Minuloročného veľtrhu Vakantiebeurs sa na ploche 34 892 štvorcových metrov zúčastnilo 1603 hlavných vystavovateľov z celého sveta, predovšetkým z Európy. Podľa usporiadateľov veľtrhu vlani stánkami prešlo 160 452 návštevníkov, z toho bolo 18 415 odborných.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 37 992
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 36 498
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 962
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 264
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 996
  6. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 8 507
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 332
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 949
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 725
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 623
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu