SACR predstaví turistické atrakcie Slovenska na veľtrhu v holandskom Utrechte

Bratislava 4. januára (TASR) - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), hotelová sieť Sorea a agentúra HEPEX ako vydavateľ publikácie o ubytovacích ...

Bratislava 4. januára (TASR) - Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR), hotelová sieť Sorea a agentúra HEPEX ako vydavateľ publikácie o ubytovacích zariadeniach budú od 8. do 13. januára tohto roka prezentovať na ploche 30 štvorcových metrov turistické atrakcie SR na 22. medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu (CR) Vakantiebeurs v holandskom meste Utrecht.

Ako uviedla garantka prezentácie Slovenska na veľtrhu Andrea Zsigová zo SACR, na veľtrhu, zameranom na kempingovú a karavaningovú turistiku, sa SR zúčastňuje síce iba posledné roky, ale so záujmom zahraničných partnerov. Tí sú zvedaví na lokality, najmä v Tatrách a pri veľkých mestách, kde sa nachádzajú nielen tradičné ubytovacie zariadenia, ale najmä kempingy. Informujú sa o servise, ktorý poskytujú, a ako môžu v nich dovolenkári prežívať voľný čas. O Holanďanoch sa navyše traduje, že v rámci starého kontinentu dávajú prednosť karavanovej turistike, a preto cieľavedome na veľtrhu Vakantiebeurs sondujú nové turistické trasy v menej známych krajinách vrátane Slovenska.

Svojou koncepciou má veľtrh osloviť odborníkov i širokú verejnosť. Okrem pracovníkov cestovných kancelárií, touroperátorov, ubytovacích a stravovacích zariadení sa každoročne na veľtrhu zídu aj predstavitelia obcí a miest, ktoré majú v ponuke pre návštevníkov turistické zaujímavosti a národné špeciality.

Minuloročného veľtrhu Vakantiebeurs sa na ploche 34 892 štvorcových metrov zúčastnilo 1603 hlavných vystavovateľov z celého sveta, predovšetkým z Európy. Podľa usporiadateľov veľtrhu vlani stánkami prešlo 160 452 návštevníkov, z toho bolo 18 415 odborných.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  4. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  5. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 502
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 26 325
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 006
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 467
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 111
  7. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 5 481
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 5 368
  9. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 913
  10. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 219