s. Incheba v Bratislave.
Sprievodným podujatím salónu, kde sa prezentuje 197 vystavovateľov, je výstava Motocykel. Autosalón je miestom pre viac ako 50 slovenských premiér vozidiel a pre novinky z oblasti motorov a autovybavenia. Otvárací deň salónu je dňom novinárov a vyhlásenia výsledkov súťaže Motocykel. Prehliadka automobilov a motocyklov bude laikom sprístupnená od 16. do 20. marca.
Na ploche 40 000 štvorcových metrov (m2) sa predstaví 32 značiek osobných a úžitkových automobilov a 26 značiek motocyklov. Na salóne budú mať zastúpenie spoločnosti, predávajúce na trhu automobily značiek Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Kia, Peugeot Citro‰n, BMW, Audi, Porsche, VW, Lamborghini, Škoda, Seat, Fiat, Alfa Romeo, Jaguar, Volvo, Ford, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Honda, Suzuki, Hyundai, Hammer a ďalšie.
Denne si môžu návštevníci prezrieť expozíciu veteránov a 8 kusov BMW kabrioletov predvojnového obdobia. Samostatný blok salónu majú vyhradené americké autá Cadillac. V rámci salónu je otvorenie tuningovej sezóny naplánované na druhý deň víkendu. V sekcii karavanov sa nachádza viac ako 30 obytných prívesov a vozidiel, v sekcii lodí 12 výrobcov plachetníc i lodí pre vodné športy. Odborníkom na autá je venovaný seminár o mazivách pre automobily, motocykle a autoservisy, laikom rad ukážok zrážky chodca či bicyklistu s automobilom a rôzne súťaže.
Autosalón je výstava s najdlhšou tradíciou. Z hľadiska veľkosti obsadenej plochy a počtu prihlásených vystavovateľov patrí medzi najúspešnejšie podujatia v kalendári Incheby. Pozícia Autosalónu je daná vývojom automobilového priemyslu a najnovšie odvetvie posilnil vstup kórejského investora spojený s výstavbou závodu Kia pri Žiline. Podiel automobilového priemyslu na priemyselnej výrobe v SR vzrástol v roku 2004 na 25,4 % (oproti 19,5 % v roku 2003). Za ostatné 3 roky rozšírilo toto odvetvie svoje kapacity o viac ako 20 000 nových pracovných miest. Podiel Bratislavy a jej blízkeho okolia na predaji osobných a úžitkových automobilov je takmer 40-%.
Jubilejný Autosalón by mal byť porovnateľný, ak nie lepší, ako minuloročný, keď bránami výstav prešlo 203 747 návštevníkov.
Keďže automobilová verejnosť používa osobné vozidlá a jeepy okrem zamestnania aj na dovolenkový pobyt, súčasťou spomínaných podujatí sú aj výstavy Rybárstvo, Dovolenka, Relax a Voľný čas. Na ploche 1 000 m2 má expozície 55 vystavovateľov, cestovné kancelárie, kúpele a turistické lokality. Praktické skúsenosti z nových techník lovu rýb predvedú známi rybári zo Slovenska a ČR.