SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Na výstavy Slovakiatour a Gastro sa doteraz prihlásilo vyše 600 subjektov

Bratislava 7. januára (TASR) - Zoznam prihlásených spoločností na medzinárodný veľtrh cestovného ruchu Slovakiatour a jeho špecializovanú výstavu Danubius ...

Bratislava 7. januára (TASR) - Zoznam prihlásených spoločností na medzinárodný veľtrh cestovného ruchu Slovakiatour a jeho špecializovanú výstavu Danubius Gastro, ktoré 20. januára 2005 otvorí a. s. Incheba v Bratislave, prekročil už 600. Dopyt po výstavnej ploche medziročne vzrástol o viac ako 15 %, avizuje hovorca Incheby Andrej Ilavský.

Ako ďalej oznámil, partnerským regiónom 11. ročníka veľtrhu Slovakiatour bude mesto Vysoké Tatry. Počas štyroch dní veľtrhu si odborná a laická verejnosť budú môcť prezrieť aj výstavu Poľovníctvo a oddych, cestovateľský festival Camera Slovakia, výstavu strojov a technológií Exposhop, obalov a baliacej techniky Gastropack a výstavu Šport. Každoročne mimoriadny záujem o tieto podujatia dokazuje, že ľudia chcú cestovať, spoznávať kultúry, rozvíjať zberateľské záujmy a pestovať klasické a najmä adrenalínové športy. Tohtoročný veľtrh turizmu bude orientovaný na kemping, karavaning a hobby lietadiel. "Široký záber a záujem vystavovateľov o Slovakiatour, ktorý je najdynamickejšie sa rozvíjajúce podujatie Incheby, dokazuje trend, že ľudia popri zamestnaní aktívne využívajú voľný čas, venujú sa koníčkom a vyhľadávajú nové destinácie na relax," zdôraznil Ilavský. Štandardne najviac Slováci cestujú na dovolenku do ČR a Chorvátska. Častejšie ako v minulosti cestujú do exotických krajín spoznávať kultúru a v prímorských letoviskách vyhľadávajú plavbu po mori a potápanie. Zájazdové a individuálne pobyty na Slovensku a v zahraničí budú ponúkať desiatky cestovných kancelárií a leteckých spoločností, ktoré sa zúčastnia na veľtrhu Slovakiatour, spresnil Ilavský.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Hygge ako životný štýl
  4. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  5. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  6. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  7. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  8. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  9. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  10. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 33 752
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 32 741
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 935
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 10 265
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 197
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 602
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 905
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 657
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 608
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 616
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu