BRITSKÁ SPOLOČNOSŤ OČAKÁVA, ŽE BRATISLAVSKÉ LINKY VYUŽIJE V BUDÚCOM ROKU ZHRUBA 280 TISÍC CESTUJÚCICH

Spoločnosť EasyJet vstupuje na slovenský trh

BRATISLAVA 25. novembra (SITA) - Britská nízkonákladová letecká spoločnosť EasyJet vstupuje vo štvrtok 25. novembra na slovenský trh. Ako informoval marketingový manažér spoločnosti Yannis Capodistrias, ...

BRATISLAVA 25. novembra (SITA) - Britská nízkonákladová letecká spoločnosť EasyJet vstupuje vo štvrtok 25. novembra na slovenský trh. Ako informoval marketingový manažér spoločnosti Yannis Capodistrias, v tento deň začnú lietadlá spoločnosti lietať prvé lety na linke Bratislava-Berlín, a od 8. decembra pribudne druhá linka na trase Bratislava-Londýn. "V budúcom roku predpokladáme, že na týchto linkách prepravíme približne 280 tisíc cestujúcich," povedal Capodistrias.

Vstupom na slovenský trh sa podľa neho nezníži počet pasažierov iných prepravcov na tejto linke, ale prejaví sa to vo významnom náraste celkového počtu prepravených osôb. Aj podľa výkonného riaditeľa bratislavského letiska M. R. Štefánika Róberta Nemca, príchod spoločnosti EasyJet pozitívne ovplyvní rozvoj leteckej dopravy na Slovensku. "Aj vplyvom vstupu britskej spoločnosti na náš trh očakávame v budúcom roku nárast počtu ľudí využívajúcich bratislavské letisko na zhruba na 1,5 mil.," skonštatoval Nemec. Dodal, že tento rok plánuje letisko presiahnuť hranicu 900 tisíc prepravených ľudí.

Spoločnosť EasyJet pôsobí na trhu od roku 1995. V súčasnosti lieta na 184 linkách. Využívajúc 58 letísk v 18 krajinách Európy zrealizuje firma takmer 700 letov denne, pričom prepraví 80 tisíc pasažierov. V celoročnom zhrnutí to predstavuje 24 mil. osôb. Zamestnáva v priemere 3 500 ľudí.



jb;bt;jt

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  2. S dobrým pivom leto chutí
  3. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  1. Create your own map in a new museum
  2. Ako bojovať proti plesniam v interiéri
  3. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  4. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  7. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  8. S dobrým pivom leto chutí
  9. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 28 837
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 25 176
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 545
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 11 916
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 670
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 823
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 801
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 416
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 210
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 840