India chce prilákať čo najviac turistov

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov ...

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov z Európy.

V Nemecku, vo Veľkej Británii a v Španielsku sa indická reklama prejaví intenzívnejšie počas nasledujúcich mesiacov. Kampaň, ktorá sa začala v roku 2003, beží aj v Taliansku a vo Francúzsku.

Ťažiskom reklamy sa stala téma špiritizmu, buddhizmu a zdravie. India, ktorá je v Európe známa aj svojou pomerne dostupnou zdravotníckou starostlivosťou na technicky vysokej úrovni, sa totiž teší čoraz väčšej obľube u turistov hľadajúcich stratené zdravie.

Predpokladom zvýšenia počtu turistov zo zahraničia je, že indická vláda bude venovať väčšiu pozornosť stavu a ochrane historických pamiatok. Nemálo pamätihodností je zanedbaných a znečistených.

V roku 2003 navštívilo Indiu okolo 2,8 miliónov turistov, približne o 15 percent viac ako v roku 2002. Skoro 20 percent návštevníkov prišlo z Veľkej Británie a z USA.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 9 300
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 6 497
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 153
  4. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 062
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 425
  6. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 296
  7. Kam do tepla v januári? 2 302
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 996
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 893
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 158