India chce prilákať čo najviac turistov

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov ...

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov z Európy.

V Nemecku, vo Veľkej Británii a v Španielsku sa indická reklama prejaví intenzívnejšie počas nasledujúcich mesiacov. Kampaň, ktorá sa začala v roku 2003, beží aj v Taliansku a vo Francúzsku.

Ťažiskom reklamy sa stala téma špiritizmu, buddhizmu a zdravie. India, ktorá je v Európe známa aj svojou pomerne dostupnou zdravotníckou starostlivosťou na technicky vysokej úrovni, sa totiž teší čoraz väčšej obľube u turistov hľadajúcich stratené zdravie.

Predpokladom zvýšenia počtu turistov zo zahraničia je, že indická vláda bude venovať väčšiu pozornosť stavu a ochrane historických pamiatok. Nemálo pamätihodností je zanedbaných a znečistených.

V roku 2003 navštívilo Indiu okolo 2,8 miliónov turistov, približne o 15 percent viac ako v roku 2002. Skoro 20 percent návštevníkov prišlo z Veľkej Británie a z USA.

Najčítanejšie na SME Cestovanie


Inzercia - Tlačové správy


  1. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  1. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  2. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  3. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  5. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  6. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  7. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  8. Modern luxury next to the Blue Church
  9. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  1. Moskva alebo Petrohrad? 7 188
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 4 813
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 836
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 155
  5. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 677
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 661
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 355
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 196
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 077
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 057