SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky

India chce prilákať čo najviac turistov

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov ...

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov z Európy.

V Nemecku, vo Veľkej Británii a v Španielsku sa indická reklama prejaví intenzívnejšie počas nasledujúcich mesiacov. Kampaň, ktorá sa začala v roku 2003, beží aj v Taliansku a vo Francúzsku.

Ťažiskom reklamy sa stala téma špiritizmu, buddhizmu a zdravie. India, ktorá je v Európe známa aj svojou pomerne dostupnou zdravotníckou starostlivosťou na technicky vysokej úrovni, sa totiž teší čoraz väčšej obľube u turistov hľadajúcich stratené zdravie.

Skryť Vypnúť reklamu

Predpokladom zvýšenia počtu turistov zo zahraničia je, že indická vláda bude venovať väčšiu pozornosť stavu a ochrane historických pamiatok. Nemálo pamätihodností je zanedbaných a znečistených.

V roku 2003 navštívilo Indiu okolo 2,8 miliónov turistov, približne o 15 percent viac ako v roku 2002. Skoro 20 percent návštevníkov prišlo z Veľkej Británie a z USA.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  3. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  4. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  10. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 21 284
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 15 868
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 146
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 463
  5. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 7 310
  6. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 083
  7. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 367
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 265
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 118
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 892
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu