India chce prilákať čo najviac turistov

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov ...

Naí Dillí 4. októbra (TASR) - Kampaňou pod názvom Neuveriteľná India chce indické ministerstvo turistického ruchu prilákať do krajiny bohatých dovolenkárov z Európy.

V Nemecku, vo Veľkej Británii a v Španielsku sa indická reklama prejaví intenzívnejšie počas nasledujúcich mesiacov. Kampaň, ktorá sa začala v roku 2003, beží aj v Taliansku a vo Francúzsku.

Ťažiskom reklamy sa stala téma špiritizmu, buddhizmu a zdravie. India, ktorá je v Európe známa aj svojou pomerne dostupnou zdravotníckou starostlivosťou na technicky vysokej úrovni, sa totiž teší čoraz väčšej obľube u turistov hľadajúcich stratené zdravie.

Predpokladom zvýšenia počtu turistov zo zahraničia je, že indická vláda bude venovať väčšiu pozornosť stavu a ochrane historických pamiatok. Nemálo pamätihodností je zanedbaných a znečistených.

V roku 2003 navštívilo Indiu okolo 2,8 miliónov turistov, približne o 15 percent viac ako v roku 2002. Skoro 20 percent návštevníkov prišlo z Veľkej Británie a z USA.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 147
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 347
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 457
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 393
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 721
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 401
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 003
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 510
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 837
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 675