SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Prvú automapu kúpeľov a termálnych kúpalísk ponúka na trhu VKÚ Harmanec

Harmanec 16. augusta (TASR) - Prvú automapu kolektívu autorov pod názvom Slovenská republika - Kúpele a termálne kúpaliská, v náklade 5 000 kusov (ks), ...

Harmanec 16. augusta (TASR) - Prvú automapu kolektívu autorov pod názvom Slovenská republika - Kúpele a termálne kúpaliská, v náklade 5 000 kusov (ks), ponúkla na tuzemský trh spoločnosť VKÚ, a.s., Harmanec, informoval TASR jej obchodný riaditeľ Ján Franko.

Podľa jeho slov celý náklad automáp dostali na pulty kníhkupectvá a sieť ďalších tuzemských predajcov. Vybrané kúpele a termálne kúpaliská sú v mierke 1 ku 500 000 zakreslené perokresbou, ich výstižná charakteristika je popísaná v sprievodnom odbornom texte. Záujemcovia sa tak oboznámia nielen s chorobami, ktoré jednotlivé kúpele, pramene a minerálne vody liečia, ale aj ich chemický rozbor vody a účinky na ľudský organizmus. Sprievodné slovo uvedených stredísk menuje aj možnosti spoločenského vyžitia návštevníkov počas pobytu v danom regióne. V historickom kontexte autori pripomínajú, že SR patrí k ojedinelým krajinám s bohatou tradíciou kúpeľníctva a žriedel minerálnych vôd. Počet liečivých prameňov je vyše 1 200. Mnohé z prameňov majú vodu teplú viac ako 40 stupňov Celzia, vrt s najhorúcejším prameňom, s teplotou 92 stupňov, bol objavený a je využívaný vo Veľkom Mederi na južnom Slovensku.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako ďalej povedal Franko, vlani bolo z pohľadu autorského kolektívu a VKÚ úspešné vydanie automapy Hrady, zámky a kaštiele na Slovensku. Náklad 5 000 ks sa v predajniach rýchlo vypredal a v tomto roku ešte pre letnou turistickou sezónou VÚK zabezpečil dotlač brožúrky, opäť v náklade 5 000 ks.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 513
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 906
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 376
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 085
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 810
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 322
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 477
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 538
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 270
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 011
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu