BRATISLAVA 15. augusta (SITA) - Po viac ako ôsmich hodinách čakania sa cestujúci spoločnosťou Sky Europe dočkali odletu do bulharského Burgasu. Pôvodne mali odletieť ráno o 8:40, letecká spoločnosť im však oznámila, že let sa odkladá z dôvodu poruchy lietadla. Ďalšie informácie im neuviedla a dovolenkári museli odbavení pred letom čakať v letiskovej hale aj spolu s malými deťmi. Podľa jedného z cestujúcich, ktorý si neželá byť menovaný, sa delegát Sky Europe o nich veľmi nestaral. Viac ako dve hodiny boli pasažieri bez občerstvenia.
Okolo 15:00 sa cestujúci dozvedeli, že o 16:10 je naplánovaný ich let. O 16:05 v lietadle ešte nesedeli, a preto prestávali veriť, že aj tento termín spoločnosť dodrží. Nakoniec sa však predsa len dovolenky dočkali a okolo 16:15 už nasadali do lietadla. Cestujúci si síce vydýchli, no zároveň boli sklamaní, že stratený deň, ktorý mohli stráviť už pri Čiernom mori, im nikto nenahradí.
Podľa hovorca spoločnosti Sky Europe Stanislava Šalinga bol let odložený z prevádzkových a technických príčin, ktoré nechcel konkretizovať. Nemyslí si totiž, že je podstatné "zaťažovať pasažierov takýmito detailmi," dodal Šaling, ktorý argumentuje, že meškania lietadiel sú bežné všade vo svete.