SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Košické otvorené kúpaliská očakávajú najnižšiu návštevnosť za posledné roky

Košice 10. augusta (TASR) - Prevádzkovatelia štyroch košických otvorených kúpalísk očakávajú v návštevnosti najslabšiu sezónu za posledných desať rokov.

Týka sa to aj najmodernejšieho košického kúpaliska Triton, potvrdil dnes pre TASR jeho správca Miroslav Michalus z Miestneho podniku služieb. Podľa jeho slov jednoznačnou príčinou je neustálenosť počasia. Kým napríklad koncom júla, kedy boli slnečné dni, bol Triton plne obsadene priližne 2000 návštevníkmi, dnes ich prišlo na kúpalisko len vyše sto.

Košický Triton už objavili aj zahraniční turisti, najmä Švédi, Holanďania a Rakúšania. Dennú návštevnosť pomáhajú vylepšovať aj pravidelné zájazdy, ktoré organizujú cestovné kancelárie pre ukrajinských a bieloruských turistov. Lákadlom pre nich je najmä vyše 100-metrový tobogan, ktorý nákladom tri milióny korún dali do prevádzky v tejto sezóne, a 65 metrov dlhá šmykalka. Podľa Michalusa teplota vody v bazénoch je 22 stupňov Celzia v "dospeláckom" do 27 stupňov Celzia v detskom bazéne, celodenné vstupné je 85 a 69 korún. Kvalitu vody pravidelne monitorujú hygienici. Dobré sú na Tritone možnosti športového vyžitia v plážovom volejbale, futbale, tenise či stolnom tenise.

Skryť Vypnúť reklamu

Podobné problémy s návštevnosťou má aj modernizované košické kúpalisko Ryba. "Najsilnejší" deň tam mali 18. júla, kedy bolo plne obsadené 1200 rekreantmi. Dnes ich prišlo približne 50, informoval jeho správca Rastislav Földeš.

Letná sezóna na košických kúpaliskách potrvá do 2. septembra.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 513
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 906
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 376
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 085
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 810
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 322
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 477
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 538
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 270
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 011
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu