SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Nízkonákladové aerolínie Wizz Air ponúknu letenky za 1 euro

Budapešť 19. júla (TASR) - Maďarské nízkonákladové aerolínie Wizz Air zavedú od 15. septembra 14 nových letov, čím sa celkový počet ich letov za týždeň ...

Budapešť 19. júla (TASR) - Maďarské nízkonákladové aerolínie Wizz Air zavedú od 15. septembra 14 nových letov, čím sa celkový počet ich letov za týždeň zvýši na 56. V Budapešti to dnes oznámil generálny riaditeľ aerolínií Wizz Air Jozsef Varadi.

Aerolínie tiež ponúknu 100 000 leteniek za cenu 1 EUR (v prepočte 39,868 SKK) ako súčasť špeciálnej ponuky, povedal Varadi. Letenky za 1 euro budú platiť na lety medzi 31. októbrom a 31. decembrom, ale miesta musia byť rezervované medzi 19. júlom a 31. augustom.

Skryť Vypnúť reklamu

Wizz Air dnes začal predávať letenky na dva nové lety vo svojom zimnom letovom pláne - do Milána a Kodane. Sezónne lety do Atén sa predĺžia do 15. septembra a do Barcelony do 31. októbra.

Aerolínie Wizz Air začali lietať v máji a odvtedy prepravili 50 000 pasažierov. Základnými letiskami aerolínií Wizz Air, ktoré zamestnávajú 200 pracovníkov, sú Budapešť a Katovice, ale dôležitými základňami sa od polovice septembra stanú aj Varšava a Gdansk.

Generálny riaditeľ Varadi povedal, že aerolínie splnili všetky požiadavky na plánovanú kapitálovú injekciu v hodnote 40 miliónov EUR koncom leta. Spoločnosť Indigo Partners v polovici mája oznámila, že zamýšľa poskytnúť aerolinkám Wizz Air kapitálovú injekciu 20 miliónov EUR, ale Varadi odmietol menovať ďalšie zúčastnené strany. Tento krok by mal zo spoločnosti Wizz Air urobiť najbohatšie nízkonákladové aerolínie v Európe.

Skryť Vypnúť reklamu

Wizz Air má registrovaný kapitál vyše 7 miliónov EUR. Jeho prevádzkové náklady sú o 25 až 33 % nižšie ako náklady jeho najbližšieho konkurenta a sú rovnocenné nákladom aerolínií Ryanair.

Informovala o tom maďarská agentúra MTI.

(1 EUR = 39,868 SKK)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 530
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 936
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 387
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 096
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 816
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 317
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 479
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 545
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 277
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 002
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu