SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Na Zemplíne treba oživiť cestovný ruch

Možnosti rozvoja cestového ruchu na Zemplíne dominovali počas stretnutia, ktoré sa uskutočnilo v rekreačnej oblasti MH Bystrá v Humenskom okrese.

Cieľom stretnutia zhruba päťdesiatky účastníkov z radov podnikateľov a predstaviteľov samospráv bolo zároveň poskytnutie informácií začínajúcim podnikateľským subjektom v uvedenej oblasti.

„Prírodné a kultúrne danosti na rozvoj cestového ruchu na hornom Zemplíne sú podobné ako v susednom poľskom regióne, preto je potrebné naštartovať proces oživenia cestovného ruchu, s ktorým sa Poliaci môžu pochváliť,“ uviedol riaditeľ humenskej regionálnej rozvojovej agentúry Peter Pichoňský.

Dodal, že ak uvedený poľský región navštívi každoročne 1,2 milióna turistov, na Horný Zemplín „zablúdi necelá tretina z uvedeného počtu“.

Skryť Vypnúť reklamu

„U nás je síce vyššia kvalita rekreačných a hotelových služieb, ale Poliakom môžeme iba závidieť financie z ubytovania v súkromí, čo na Hornom Zemplíne takmer neexistuje,“ dodal predseda združenia Horný Zemplín Jozef Denaluc.

(tasr)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  4. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  5. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  6. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  7. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  8. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  9. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  10. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 29 540
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 26 910
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 023
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 487
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 477
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 073
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 512
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 461
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 329
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 4 971
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu