CK Limba realizuje cez internet 50 % objednávok

BRATISLAVA 1. novembra (SITA) - Cestovná kancelária (CK) Limba predpokladá v tomto roku obrat približne 40 mil. Sk. Prostredníctvom internetu by sa pritom mala zrealizovať približne polovica objednávok jej klientov. Túto možnosť rezervácie využilo v tomto

roku zatiaľ približne 12 tisíc klientov. Pre agentúru SITA to uviedol konateľ CK Limba Tomáš Hasala.

Ako dodal, internet umožňuje spoločnosti predaj služieb predovšetkým zahraničným klientom, kde firma v tomto roku dosiahla 20-percentný nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka. "Dostávame sa tak bližšie k zahraničnému zákazníkovi, ktorý nemá inú možnosť dozvedieť sa o cestovnom ruchu na Slovensku, pretože chýba jeho propagácia vo forme zastúpení v zahraničí. Prostredníctvom našej internetovej stránky oslovujeme našich klientov v šiestich cudzích jazykoch," skonštatoval T. Hasala.

Prostredníctvom internetovej pošty navyše s firmou podľa jeho slov komunikuje viac ako 60 percent zákazníkov. "Znamená to pre nás aj pre nášho zákazníka jednak úsporu času, ale tiež ďalšie zníženie nákladov na poštovné," uviedol konateľ CK. Internet využívajú podľa jeho informácií klienti aj pri elektronickom platení, a to prostredníctvom systému Eliot, kariet Visa a Eurocard/Mastercard. Na takto zrealizovanú objednávku môže cestovná kancelária poskytnúť 2-percentnú zľavu.

CK Limba patrí k popredným organizátorom domáceho cestovného ruchu. Špecializuje sa tiež na pobyt cudzincov na Slovensku zameraný predovšetkým na individuálnu turistiku, ktorá je určená najmä pre rodiny.

www.cestovanie.sme.sk spolupracuje s CK Limba pri predaji zájazdov z ich ponuky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. Keď Slováci krotia morský vietor
  3. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  4. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  5. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  6. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  7. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  8. Vizuálny smog je problém
  9. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  10. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou
  1. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  2. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Ochrana pred tropickou horúčavou
  5. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  6. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  7. Savills Investment Management kupuje Gdanski Business Center II
  8. Škôlka od srdca
  9. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000€
  10. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  1. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 16 117
  2. Vizuálny smog je problém 9 926
  3. Reportáž: Hranolky z McDonald’s sú zložené z 5 ingrediencií 7 099
  4. Objavte najvzácnejšiu hubu na svete. Rastie na Liptove 6 122
  5. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 4 261
  6. Spoznajte exotický Zanzibar od severu až po juh 3 837
  7. Prešovská Spinea tromfla Japoncov a spresnila roboty 3 496
  8. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 3 357
  9. Historickým vláčikom sa prichádza previezť stále viac turistov 3 052
  10. Dovolenka pri Mŕtvom mori a tipy na overené hotely 2 803