SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

CK Limba realizuje cez internet 50 % objednávok

BRATISLAVA 1. novembra (SITA) - Cestovná kancelária (CK) Limba predpokladá v tomto roku obrat približne 40 mil. Sk. Prostredníctvom internetu by sa pritom mala zrealizovať približne polovica objednávok jej klientov. Túto možnosť rezervácie využilo v tomto

roku zatiaľ približne 12 tisíc klientov. Pre agentúru SITA to uviedol konateľ CK Limba Tomáš Hasala.

Ako dodal, internet umožňuje spoločnosti predaj služieb predovšetkým zahraničným klientom, kde firma v tomto roku dosiahla 20-percentný nárast oproti rovnakému obdobiu minulého roka. "Dostávame sa tak bližšie k zahraničnému zákazníkovi, ktorý nemá inú možnosť dozvedieť sa o cestovnom ruchu na Slovensku, pretože chýba jeho propagácia vo forme zastúpení v zahraničí. Prostredníctvom našej internetovej stránky oslovujeme našich klientov v šiestich cudzích jazykoch," skonštatoval T. Hasala.

Prostredníctvom internetovej pošty navyše s firmou podľa jeho slov komunikuje viac ako 60 percent zákazníkov. "Znamená to pre nás aj pre nášho zákazníka jednak úsporu času, ale tiež ďalšie zníženie nákladov na poštovné," uviedol konateľ CK. Internet využívajú podľa jeho informácií klienti aj pri elektronickom platení, a to prostredníctvom systému Eliot, kariet Visa a Eurocard/Mastercard. Na takto zrealizovanú objednávku môže cestovná kancelária poskytnúť 2-percentnú zľavu.

CK Limba patrí k popredným organizátorom domáceho cestovného ruchu. Špecializuje sa tiež na pobyt cudzincov na Slovensku zameraný predovšetkým na individuálnu turistiku, ktorá je určená najmä pre rodiny.

www.cestovanie.sme.sk  spolupracuje s CK Limba pri predaji zájazdov z ich ponuky.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  2. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  10. Slovaktual umožní všetkým zamestnancom bezplatné testovanie
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 122
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 009
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 10 478
  4. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 8 044
  5. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 8 001
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 7 302
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 620
  8. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 557
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 550
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 393
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu