KLM PLÁNUJE FÚZIU S FRANCÚZSKOU LETECKOU SPOLOČNOSŤOU AIR FRANCE ZA 850 MIL. EUR

Obsadenosť sedadiel leteckej spoločnosti KLM stúpla na 82,5 %

AMSTERDAM 5. apríla (SITA, Reuters) - Faktor celkového počtu pasažierov leteckej spoločnosti KLM, respektíve počet obsadených sedadiel, stúpol v marci o 5,4-percentného bodu na 82,5 %, s časti vďaka agresívnej ...

AMSTERDAM 5. apríla (SITA, Reuters) - Faktor celkového počtu pasažierov leteckej spoločnosti KLM, respektíve počet obsadených sedadiel, stúpol v marci o 5,4-percentného bodu na 82,5 %, s časti vďaka agresívnej podpore predaja v Európe. KLM profitovala z agresívnej kampane, kvôli ktorej sa doprava v regióne zvýšila o 11 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Holandská letecká spoločnosť o tom informovala v pondelok.

KLM, ktorá plánuje fúziu s francúzskou leteckou spoločnosťou Air France, taktiež uviedla, že preprava pasažierov vzrástla o 8 % vďaka 12-percentnému nárastu kľúčovej medzikontinentálnej prepravy v business triede. Kapacita business triedy totiž stúpla o 1 %. Holandská spoločnosť vyhlási svoje výsledky pred fúziou s Air France nezávisle od francúzskej leteckej skupiny. Fúziou týchto dvoch leteckých spoločností, vznikne najväčšia svetová letecká skupina podľa tržieb. Francúzska Air France zverejní v pondelok svoju ponuku na kúpu KLM za 850 mil. eur.


(1 EUR = 40,134 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  6. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Virtuálne sídlo v Bratislave
  2. Dovolenka snov či chladnička plná jedla? Oslavujte s BILLA
  3. Bardejov by mal byť konečne nezávislý
  4. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  5. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  6. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  7. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  8. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  9. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  10. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 17 485
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 991
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 492
  4. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 751
  5. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 198
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 601
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 7 314
  8. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 7 305
  9. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 6 441
  10. Pokazila sa Vám práčka či chladnička? Nevolajte opravára! 4 964