Orlando na Floride láka späť turistov prostredníctvom reklamy

Orlando (TASR) - V úsilí prilákať späť tisíce turistov, ktorí sa od teroristických útokov na USA držia obďaleč od amerických miest, slávne turistické centrum Orlando na Floride začalo propagovať svoje atrakcie prostredníctvom televíznej reklamy.

Orlando (TASR) - V úsilí prilákať späť tisíce turistov, ktorí sa od teroristických útokov na USA držia obďaleč od amerických miest, slávne turistické centrum Orlando na Floride začalo propagovať svoje atrakcie prostredníctvom televíznej reklamy.

Predstavitelia cestovného ruchu "hlavného mesta zábavy a dovolenkárov," ako sa Orlandu hovorí, začali navštevovať televízne stanice a inzerovať v tlači po celom juhovýchode USA, aby "predali" atrakcie mesta a presvedčili vystrašených turistov, že Orlando je stále jednou z najlákavejších amerických turistických destinácií.

Cieľom reklamnej kampane, do ktorej predstavitelia mesta investovali päť miliónov dolárov, je prilákať späť návštevníkov a dovolenkárov aspoň z blízkeho okolia Orlanda a susedných amerických štátov, keď už nemôžu primäť zahraničných návštevníkov, aby po teroristických útokoch na New York a Washington vôbec cestovali do USA. Vrátane obyvateľov samotnej Floridy až 70 percent všetkých návštevníkov Orlanda minulý rok predstavovali práve obyvatelia amerického juhovýchodu.

Zábavné a tematické parky v Orlande, ktorých väčšina je súčasťou štúdií Disney World a Universal Studios, po útokoch na americké ciele zaznamenali prudký pokles návštevnosti. Niektoré hotely - inokedy beznádejne preplnené už pred sezónou - niekoľko dní po tragédii dokonca hlásili, že počet ubytovaných hostí u nich predstavuje len jednociferné číslo.

Ulice Orlanda, inokedy plné tisícov turistov, boli tesne po útokoch takmer vyľudnené a do zábavných parkov, kde za normálnych okolností treba stáť v radoch dlhé hodiny, sa teraz ojedinelí turisti dostali bez problémov hneď po príchode do mesta.

Universal Orlando, zamestnávajúce asi 12.000 ľudí, v utorok muselo prepustiť asi stovku zamestnancov. Walt Disney World zasa oznámil, že na neurčito odkladá dlho pripravované otvorenie 460-miliónového hotela Pop Century, v ktorom si návštevníci budú môcť pozrieť symboly modernej pop-kultúry, ako napríklad Rubikovu kocku.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nestíhate nakupovať darčeky?
  2. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  3. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  4. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  5. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  6. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie
  7. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád
  9. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre
  10. Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii
  1. Nestíhate nakupovať darčeky?
  2. Riešenie kolízií áut - exkluzivní autokamera MiVue 766 WiFi
  3. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  4. Problém s darčekom? 10 perfektných tipov na Vianočné darčeky!
  5. Slovensko bude vo svete reprezentovať projekt Zachráň včely
  6. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  7. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  8. Moderný hotel, kde sa cítite ako doma
  9. Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave
  10. Stavebná fakulta STU má učebňu na 3D tlač a virtuálnu realitu
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 68 237
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 17 730
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 10 354
  4. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 10 262
  5. Takto vyzerá miesto, odkiaľ k nám putuje slovenské hovädzie 9 799
  6. Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur 5 817
  7. First moment za skvelú cenu: Neapol, Capri, Pompeje, Ischia 4 168
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád 3 991
  9. Kartou míňame viac. Čo by obchodníci mali vedieť o zákazníkoch 3 918
  10. Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti 2 560