SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Orlando na Floride láka späť turistov prostredníctvom reklamy

Orlando (TASR) - V úsilí prilákať späť tisíce turistov, ktorí sa od teroristických útokov na USA držia obďaleč od amerických miest, slávne turistické centrum Orlando na Floride začalo propagovať svoje atrakcie prostredníctvom televíznej reklamy.

Orlando (TASR) - V úsilí prilákať späť tisíce turistov, ktorí sa od teroristických útokov na USA držia obďaleč od amerických miest, slávne turistické centrum Orlando na Floride začalo propagovať svoje atrakcie prostredníctvom televíznej reklamy.

Predstavitelia cestovného ruchu "hlavného mesta zábavy a dovolenkárov," ako sa Orlandu hovorí, začali navštevovať televízne stanice a inzerovať v tlači po celom juhovýchode USA, aby "predali" atrakcie mesta a presvedčili vystrašených turistov, že Orlando je stále jednou z najlákavejších amerických turistických destinácií.

Skryť Vypnúť reklamu

Cieľom reklamnej kampane, do ktorej predstavitelia mesta investovali päť miliónov dolárov, je prilákať späť návštevníkov a dovolenkárov aspoň z blízkeho okolia Orlanda a susedných amerických štátov, keď už nemôžu primäť zahraničných návštevníkov, aby po teroristických útokoch na New York a Washington vôbec cestovali do USA. Vrátane obyvateľov samotnej Floridy až 70 percent všetkých návštevníkov Orlanda minulý rok predstavovali práve obyvatelia amerického juhovýchodu.

Zábavné a tematické parky v Orlande, ktorých väčšina je súčasťou štúdií Disney World a Universal Studios, po útokoch na americké ciele zaznamenali prudký pokles návštevnosti. Niektoré hotely - inokedy beznádejne preplnené už pred sezónou - niekoľko dní po tragédii dokonca hlásili, že počet ubytovaných hostí u nich predstavuje len jednociferné číslo.

Skryť Vypnúť reklamu

Ulice Orlanda, inokedy plné tisícov turistov, boli tesne po útokoch takmer vyľudnené a do zábavných parkov, kde za normálnych okolností treba stáť v radoch dlhé hodiny, sa teraz ojedinelí turisti dostali bez problémov hneď po príchode do mesta.

Universal Orlando, zamestnávajúce asi 12.000 ľudí, v utorok muselo prepustiť asi stovku zamestnancov. Walt Disney World zasa oznámil, že na neurčito odkladá dlho pripravované otvorenie 460-miliónového hotela Pop Century, v ktorom si návštevníci budú môcť pozrieť symboly modernej pop-kultúry, ako napríklad Rubikovu kocku.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 530
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 936
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 387
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 096
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 816
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 317
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 479
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 545
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 277
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 002
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu