SME

Orlando na Floride láka späť turistov prostredníctvom reklamy

Orlando (TASR) - V úsilí prilákať späť tisíce turistov, ktorí sa od teroristických útokov na USA držia obďaleč od amerických miest, slávne turistické centrum Orlando na Floride začalo propagovať svoje atrakcie prostredníctvom televíznej reklamy.

Orlando (TASR) - V úsilí prilákať späť tisíce turistov, ktorí sa od teroristických útokov na USA držia obďaleč od amerických miest, slávne turistické centrum Orlando na Floride začalo propagovať svoje atrakcie prostredníctvom televíznej reklamy.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predstavitelia cestovného ruchu "hlavného mesta zábavy a dovolenkárov," ako sa Orlandu hovorí, začali navštevovať televízne stanice a inzerovať v tlači po celom juhovýchode USA, aby "predali" atrakcie mesta a presvedčili vystrašených turistov, že Orlando je stále jednou z najlákavejších amerických turistických destinácií.

SkryťVypnúť reklamu

Cieľom reklamnej kampane, do ktorej predstavitelia mesta investovali päť miliónov dolárov, je prilákať späť návštevníkov a dovolenkárov aspoň z blízkeho okolia Orlanda a susedných amerických štátov, keď už nemôžu primäť zahraničných návštevníkov, aby po teroristických útokoch na New York a Washington vôbec cestovali do USA. Vrátane obyvateľov samotnej Floridy až 70 percent všetkých návštevníkov Orlanda minulý rok predstavovali práve obyvatelia amerického juhovýchodu.

Zábavné a tematické parky v Orlande, ktorých väčšina je súčasťou štúdií Disney World a Universal Studios, po útokoch na americké ciele zaznamenali prudký pokles návštevnosti. Niektoré hotely - inokedy beznádejne preplnené už pred sezónou - niekoľko dní po tragédii dokonca hlásili, že počet ubytovaných hostí u nich predstavuje len jednociferné číslo.

SkryťVypnúť reklamu

Ulice Orlanda, inokedy plné tisícov turistov, boli tesne po útokoch takmer vyľudnené a do zábavných parkov, kde za normálnych okolností treba stáť v radoch dlhé hodiny, sa teraz ojedinelí turisti dostali bez problémov hneď po príchode do mesta.

Universal Orlando, zamestnávajúce asi 12.000 ľudí, v utorok muselo prepustiť asi stovku zamestnancov. Walt Disney World zasa oznámil, že na neurčito odkladá dlho pripravované otvorenie 460-miliónového hotela Pop Century, v ktorom si návštevníci budú môcť pozrieť symboly modernej pop-kultúry, ako napríklad Rubikovu kocku.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 34 034
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 704
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 420
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 362
  5. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 6 045
  6. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí 5 624
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 506
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 278
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Soňa Fröhlichová: Bazilej (Basel, Bâle) je pozoruhodné mesto, žijúce kultúrou, športom a tradíciami
  2. Soňa Fröhlichová: Bazilejský karneval trvá 72 hodín
  3. Iveta Bakitová: Fínsko - 5 dní v krajine tisícich jazier v zime
  4. Irena Šimuneková: Rozhľadňa pod Klenovou
  5. Blanka Ulaherová: Pokakalsapeter, veselý cintorín, plno kaktusov a hmyz na zožratie (Mexiko 2024/2)
  6. Martin Majzlan: Icefields Parkway – Najkrajšia cesta na svete
  7. Dada Vozáriková: Človek by nepovedal, aké krásne sú albánske hory
  8. Ladislav Kucharik: Thajsko Krabi Maya Bay
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 450
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 445
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 77 859
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 773
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 900
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 519
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 905
  8. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 9 038
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu