SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Na veľtrhu Tourissimo v Štrasburgu venovanom novým členom EÚ sa SR nezúčastňuje

Štrasburg 18. marca (TASR) - Na medzinárodnom turistickom veľtrhu Tourissimo, ktorý sa začína v piatok v Štrasburgu, sa počas troch dní predstaví 190 ...

Štrasburg 18. marca (TASR) - Na medzinárodnom turistickom veľtrhu Tourissimo, ktorý sa začína v piatok v Štrasburgu, sa počas troch dní predstaví 190 vystavovateľov z 24 krajín. V poradí 13. ročník veľtrhu bude venovaný novým členským krajinám Európskej únie. Tie budú, okrem Slovenska a Estónska, prezentovane lokálnymi touroperátormi a agentúrami na propagáciu cestovného ruchu. Minuloročný prieskum na veľtrhu, ktorý navštívilo viac ako 13 000 návštevníkov, ukázal, že až 68 % návštevníkov uprednostňuje európske destinácie.

Skryť Vypnúť reklamu

Veľtrh organizuje Obchodná a priemyselná komora Dolného Rýna s cieľom predstaviť tento rok európskym turistom nové destinácie, ktoré netrpia hrozbou teroristických útokov ani exotických chorôb a sú relatívne blízko.

Na otázku TASR, prečo sa Slovensko na veľtrhu nezúčastňuje odpovedal riaditeľ veľtrhu Phillipe Meder zo spoločnosti Strasbourg-Expo-Congres: "Neviem. Mal som kontakty so slovenskou ambasádou v Paríži, no zdá sa, že problém vznikol v Bratislave. Neviem povedať, či išlo o finančne náročnú akciu - my sme slovenskej strane ponúkli veľmi výhodné podmienky - alebo o niečo iné. V každom prípade je to veľká škoda. Veľtrh má vysokú návštevnosť, vstup Slovenska do Únie sa blíži a prítomnosť na veľtrhu bola jedinečnou šancou ako Slovensko predať francúzskym, ale aj nemeckým alebo švajčiarskym turistom. Je mi to ľúto."

Skryť Vypnúť reklamu

(spolupracovník TASR Michal Havran ml.) vk zll

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  7. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  8. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  9. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  10. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 32 039
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 30 174
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 167
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 197
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 9 550
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 577
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 536
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 727
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 420
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 842
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu