SME
Štvrtok, 29. október, 2020 | Meniny má KláraKrížovkyKrížovky

Dolné Rakúsko chce prilákať viac turistov zo Slovenska, Česka a Maďarska

St. Pölten/Brno 9. januára (TASR) - Dolné Rakúsko chce prilákať viac turistov zo Slovenska, Česka a Maďarska. Dolnorakúšania stavajú v rámci marketingovej ...

St. Pölten/Brno 9. januára (TASR) - Dolné Rakúsko chce prilákať viac turistov zo Slovenska, Česka a Maďarska. Dolnorakúšania stavajú v rámci marketingovej ofenzívy na nové členské štáty Európskej únie (EÚ). Krajinský radca Ernest Gabmann dnes navštívil veľtrh cestovného ruchu v Brne, ktorý trvá až do nedele.

Rakúsko môže v dôsledku rozšírenia EÚ dosiahnuť nárast počtu prenocovaní o 300 000. Podľa Gabmanna chce Dolné Rakúsko z turistického potenciálu získať čo najvyšší podiel. Cieľom je dosiahnuť prírastok 50 000 prenocovaní turistov najmä zo Slovenska, Česka a Maďarska. Pre dolnorakúsky cestovný ruch by to znamenalo zvýšenie obratu o 7 miliónov EUR (286,1 milióna SKK).

Skryť Vypnúť reklamu

Ťažiskom marketingu na cieľových trhoch Česka, Slovenska, Maďarska a Poľska je vstup dolnorakúskej reklamy a regionálnych spoločností počas turistických výstav v týchto krajinách, ako aj katalógy s ponukami v ich rečiach a spolupráca s cestovnými kanceláriami.

Celková výška marketingového rozpočtu na tieto účely sa odhaduje na asi 300 000 EUR. Už v roku 2003 zaznamenalo Dolné Rakúsko od januára do októbra v pobytoch a prenocovaniach turistov z Česka, Maďarska a Slovenska nárast 12 až 22 %. Informovala APA.

(1 EUR = 40,873 SKK)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  4. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  5. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  6. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  8. Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.
  9. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  10. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  1. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  2. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  3. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  4. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  5. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  6. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  7. UNIQA preberá dôchodkové fondy AXA, pre klientov sa nič nemení
  8. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Aplikácia na likvidáciu škody. Bez obhliadky a bez faktúry.
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 35 256
  2. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 23 577
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 19 663
  4. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 17 948
  5. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 15 677
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 12 952
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 242
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 505
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 380
  10. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 554
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu