Dolné Rakúsko chce prilákať viac turistov zo Slovenska, Česka a Maďarska

St. Pölten/Brno 9. januára (TASR) - Dolné Rakúsko chce prilákať viac turistov zo Slovenska, Česka a Maďarska. Dolnorakúšania stavajú v rámci marketingovej ...

St. Pölten/Brno 9. januára (TASR) - Dolné Rakúsko chce prilákať viac turistov zo Slovenska, Česka a Maďarska. Dolnorakúšania stavajú v rámci marketingovej ofenzívy na nové členské štáty Európskej únie (EÚ). Krajinský radca Ernest Gabmann dnes navštívil veľtrh cestovného ruchu v Brne, ktorý trvá až do nedele.

Rakúsko môže v dôsledku rozšírenia EÚ dosiahnuť nárast počtu prenocovaní o 300 000. Podľa Gabmanna chce Dolné Rakúsko z turistického potenciálu získať čo najvyšší podiel. Cieľom je dosiahnuť prírastok 50 000 prenocovaní turistov najmä zo Slovenska, Česka a Maďarska. Pre dolnorakúsky cestovný ruch by to znamenalo zvýšenie obratu o 7 miliónov EUR (286,1 milióna SKK).

Ťažiskom marketingu na cieľových trhoch Česka, Slovenska, Maďarska a Poľska je vstup dolnorakúskej reklamy a regionálnych spoločností počas turistických výstav v týchto krajinách, ako aj katalógy s ponukami v ich rečiach a spolupráca s cestovnými kanceláriami.

Celková výška marketingového rozpočtu na tieto účely sa odhaduje na asi 300 000 EUR. Už v roku 2003 zaznamenalo Dolné Rakúsko od januára do októbra v pobytoch a prenocovaniach turistov z Česka, Maďarska a Slovenska nárast 12 až 22 %. Informovala APA.

(1 EUR = 40,873 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Cestovanie

Inzercia - Tlačové správy

  1. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  2. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  3. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  7. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  8. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  10. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  1. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  5. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  6. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  7. Aj v Poluse chránime vaše srdcia
  8. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 868
  2. Najužitočnejšia appka 16 910
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 152
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 9 267
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 7 680
  6. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 406
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 083
  8. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 684
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 237
  10. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 4 033