z toho až 80 % cez internet," uviedol pre agentúru SITA obchodný riaditeľ firmy Pavol Mladý. Ako dodal, niektoré lety do Londýna počas júla a augusta sú už takmer vypredané, pričom ostáva 10 až 15 voľných miest. SkyEurope preto plánuje zvýšiť frekvenciu letov od septembra z troch na štyri lety týždenne a následne od októbra sa bude snažiť o každodennú prevádzku spomínaných liniek.
Ako dodal Mladý, Briti majú o linku Bratislava - Londýn väčší záujem ako Slováci a záujem cestujúcich z Maďarska prevýšil záujem rakúskych cestujúcich.
Nové destinácie bude firma prevádzkovať s novým lietadlom Boeing 737-500 s kapacitou 133 sedadiel. Na budúci týždeň sa v Spojených štátoch amerických začne technické preberanie nového lietadla a na Slovensko priletí posledný júnový víkend. Počas budúceho týždňa spoločnosť dovezie aj štvrté lietadlo typu Embraer 120 ER s kapacitou 30 miest, ktoré nasadí na už existujúce linky, čím zvýši ich frekvenciu. Od zimného letového poriadku plánuje SkyEurope zaniesť na mapu svojich destinácií ďalšiu, pričom zvažuje viaceré možnosti, medzi ktorými je aj Rím.
Nízkonákladová letecká spoločnosť SkyEurope Airlines bude do Londýna lietať od 11. júla 2003 vždy v pondelok, stredu a piatok na letisko Stansted. Paríž začne spoločnosť prevádzkovať od 22. augusta vždy v stredu, piatok a nedeľu. Lietať bude na letisko Orly. V rámci cenovej politiky spoločnosti sa bude cena jednosmernej letenky bez letiskových poplatkov pohybovať od 990 Sk, tak ako aj pri ostatných destináciách.
SkyEurope Airlines začala prevádzku 13. februára 2002. V prvom roku prevádzky získala na trhu 56-percentný podiel. Leteckú spoločnosť vlastní s podielom 50,1 % SkyEurope Holding, a.s., ktorý tvoria investičné fondy Slovenský postprivatizačný fond, Euroventures Danube BV, East Fund Management a slovenskí súkromní investori. V investičných fondoch majú významné podiely Európska banka pre obnovu a rozvoj a ABN Amro Bank. Zvyšných 49,9 % držia pôvodní akcionári, pričom 20 % je vo vlastníctve SkyEurope, a.s. a 29,9 % drží španielska SwiftAir cez belgický Margit Holding.